2013年2月6日星期三

MyBB試用小隊-BABY ART 紀念品

3 FEBRUARY 2013(SUN)

早前MY BB.COM試用小隊有得申請試用BABY ART產品,有得玩我當然登記埋一份啦!原來BABY ART都推出左好多產品,我抽中試用嘅就係油彩畫板~


原來依一SET真係好簡單,只係用油彩塗滿手印,之後蓋上畫板。白色就係大人用,螢光綠就係小朋友用,依啲油彩都係符合國際標準,所以可以放心使用呀~


由於打完一個手印係需要等兩小時之後,等個手印乾左先可以再打多一次,所以我就係尋晚先打印啦!

先將顏料塗滿手掌,之後碌碌碌,等啲顏料平均啲~


打手印啦!


依個就係我嘅手印,不過我壓得唔夠大力,所以手掌心唔係太靚呀~


今日就到小小豬打印啦~


睇佢打得幾開心~


我同小小豬嘅手印呀,不過我覺得小小豬打得靚啲呀~


唔好以為小小豬打完印就完成呀!就係因為我地幫佢塗手掌塗得咁開心,佢又要幫大肥豬塗手掌呀~


就係咁...大肥豬都係我地塊板上打左個印仔,就係一個手指公啦~


依個真係簡單又易用,所以都幾好玩呀!不過我覺得唯一可以改善地方,就係塊板可以大少少,或者俾多一隻唔同顏色嘅油彩,咁就可以一家三口子都可以打都完整嘅手印,咁就更加溫馨得多啦!





**我的微博..關注吧**

沒有留言:

發佈留言