2013年2月13日星期三

初三新界遊 PART 2

12 FEBRUARY 2013(TUE)

我地第二個目的地,就係去摘士多啤梨啦!

其實我一早係PLAN去錦田鄉村俱樂部,諗住除左有得摘士多啤梨之外,仲有其他活動可以俾小小豬玩。不過佢地初四先開工,所以都去唔到。最後就上網周圍搵吓,就係咁就搵到依個係流浮山嘅士多啤梨場。

一入到個士多啤梨場,小小豬就急不及待周圍走啦~


仲識得自己揀士多啤梨添~


就係咁....小小豬就負責揀,我地就幫佢剪~


睇吓個傻豬仔,識得自己摘到士多啤梨幾開心~


開頭我都好驚依個為食小小豬一見到啲士多啤梨會失控(因為佢真係好鐘意食呀)。不過小小豬都算乖,只係識得揀啲紅卜卜嘅,之後等我地幫佢剪左先拎起。拎到上手又冇即刻放入口,只係嗅吓粒士多啤梨。最攪笑就係佢每一行都只係揀一粒,就算同一行我地見到粒又大又紅,佢都唔肯行埋去,真係唔知好嬲定好笑呀!

當然唔止小小豬摘得開心,我地都有份摘呀~


場入面除左有士多啤梨之後,仲有蕃茄可以摘。小豬媽好鐘意食蕃茄,所以都摘埋一份啦~


小小豬真係摘得好認真呀~


摘完就自動自覺交俾小豬爸呀~


玩左都有成個鐘,睇吓我地收獲幾豐富~


依個場都幾好玩,有埋蕃茄摘都算多少少元化。啲士多啤梨雖然就唔算大粒,不過就好多都係紅卜卜,都應該幾甜。

小豬媽話見小小豬摘得咁開心,仲話搵日再去其他士多啤梨場再等小小豬再揀過...再玩過呀!





**我的微博..關注吧**

沒有留言:

發佈留言