2013年2月3日星期日

親子賣旗

2 FEBRUARY 2013(SAT)

期待已久嘅日子終於都到啦!今日除左我地三口子之外,小豬媽同LULU妹都陪我地一齊,佢地負責幫我地影相,留底小小豬第一次做義工嘅紀錄。

今日就係我地嘅親子賣旗日,當然要著返套親子裝嚟開工啦~

不過由於我地晏左少少落街,所以好多有利位置都已經有好多義工做緊嘢,所以最後就去左一個巴士站嘅樓梯底,睇吓有冇啲漏網之魚,可以俾我地啦~

三口子齊齊等待~


小小豬仲不停叫“COME”,叫人過嚟買旗呀~


等左一陣,終於有第一位善長啦~


之後陸續都有好多人呀~


乖乖賣左大半個鐘之後,依個小小豬嘅百厭本色又嚟,做一個唔秤職嘅小義工,因為要落地玩呀~


所以後半部就係我自己一個賣旗啦~


經過一輪努力,終於完工啦~


服務完畢之後,我地有張紀念狀留念呀~


小小豬表現都算係咁,起碼佢都好主動叫人,又同啲陌生人貼貼紙,又開心咁同人THANK YOU & SAY GOODBYE。雖然尾段小小豬就百厭左啲,不過佢可以撐到咁耐都要俾個GOOD佢啦!

今次都係我人生第二次賣旗(第一次係中學生時發生),其實賣旗都真係幾好玩,又可以睇吓人生百態,所以下次有機會都可以再參加,幫到人又可以令自己開心,何樂而不為呢!





**我的微博..關注吧**








沒有留言:

發佈留言