2013年2月8日星期五

MyBB試用小隊-浸大開奶茶

8 FEBRUARY 2013(FRI)

係MY BB.COM試用小隊早前抽中左BABY ART產品玩意之後,今日又同大家分享另一樣試用產品,就係浸大尚方出品嘅開奶茶啦~


其實開奶茶我每星期都有俾小小豬飲一至兩次(視乎佢便便情況啦),之前我都係係藥材鋪買返嚟自己煲。不過....次次煲左一大煲之後,小小豬都只係飲兩支奶奶嘅份量左右,其餘嗰啲大肥豬又唔鐘意飲,所以每次要倒一半,好似好浪費,所以之後就KEEP住一個月先煲一至兩次(不得不承認我懶左少少添)。

其間都有係坊間幾間大規模嘅出嘅沖劑我都買過返屋企試,不過我自己試飲時就覺得真係好甜,所以我都唔敢俾小小豬飲,怕太甜影響佢平日嘅胃口,所以見有得試用依款開奶茶就當然想試啦!

係未俾小小豬試飲前,我自己都有試飲一杯,我都覺得味道可以接受,最好就係完全冇甜味,可以放心俾小小豬飲呀!

一盒有十小包~


打開係一粒粒狀嘅~


用法都好簡單,先用約150ml熱水溶解,不過有部分大粒粒就比較難溶,有時就要利用筷子嚟攪拌好~

之後就可以好似平日開奶咁就得啦~


開餐啦~


小小豬飲左兩星期,每星期都有飲一次,整體上胃口就好似沒有明顯變化(冇反應都係一件好事哦)。不過,飲完第二日嘅便便就會大堆頭啲同埋有時就會有兩次大便,我諗應該都係啲開奶茶功效吧!





**我的微博..關注吧**

沒有留言:

發佈留言