2011年4月4日星期一

HOME STUDIO

3 APRIL 2011 (SUN)

今日難得嘅好天氣,原本打算同埋小小豬去街街影相,不過因為依隻豬豬訓晏左(平時想佢訓又唔訓,想帶佢去街街時又咁好訓,真係激C我啦!),為免趕時間,所以都係取消左個活動。

當我同小小豬都訓醒之後(因為槑小小豬時連自己都訓埋一份..哈哈),大肥豬就已經執好晒間屋,因為話要嚟個HOME STUDIO,幫我同小小豬影返啲靚相啦!

訓醒嘅小小豬特別醒神呀~

當然唔少得我地同小小豬嘅相啦~



 

超鐘意依兩張呀~

最後嚟個自拍一家三口,係自拍嘅情況吓,出奇地都算影得幾好哦~

雖然係一個簡單嘅地方,不過依幾張相我真係好鐘意,尤其係我同小小豬影嗰幾張,影得我地幾溫馨...哈哈哈!

就係因為咁,大肥豬就話平日係屋企都影到靚相,可以唔洗出去影樓影哦。真係激C我,係屋企影又點會有人幫我地影到啲一家三口嘅溫馨相哦,都唔知係唔係啲識影相嘅人都有咁嘅想法,唔鐘意俾人影!

唉..算啦..小小豬都仲細,只要大肥豬用心幫我地影,HOME STUDIO都一樣咁好,如果想影啲一家三口相,就搵啲朋友仔幫吓手,咁都未嘗唔係一個好辦法。等小小豬再大啲,先再考慮過出去影樓影啦!(不過相信機會都好微啦!)

沒有留言:

發佈留言