2011年4月2日星期六

聯合醫院睇眼科

31 MARCH 2011 (THU)

上次去健康打完六個月針時,因為我地同醫生講覺得小小豬眼睛有少少斜視,所以醫生就轉介左我地去聯合眼科作再進一步檢查。

可能係BB關係,唔算要排好耐,大約排左一個月左右,到今日就可以見醫生,我都真係估唔到可以咁快,所以今日請左下半假,同埋小豬媽一齊去聯合眼科睇醫生。

一入到個醫院嘅眼科診所,真係嚇左一跳,坐完晒啲公公婆婆,小小豬都可以話係最細嘅睇醫生嘅,嗰一刻都真係有啲以為我地去錯地方,真係唔明白點解唔係轉介我地去兒科。

不過竟然健康院醫生轉介得,應該都有啲原因,所以我地都係乖乖地等。

好在,等左一個鐘左右,就可以見醫生(開頭見成個診所都係人,心諗都唔知洗唔洗等成幾個鐘呀!)。醫生幫小小豬做左一輪測試,小小豬都好合作,乖乖咁配合醫生(真係要俾個叻叻先得呀)。

經過測試之後,話眼睛沒有問題,完全沒有斜視問題,叫我地放心。但因怕會有潛在問題,所以半年後再去覆診,KEEP住睇個情況。

我對小小豬完全唔擔心,因為我地都覺得小小豬眼睛問題有好大好轉。不過既然有醫生睇,去睇睇都冇防呀!

沒有留言:

發佈留言