2011年4月24日星期日

數碼港半天遊

22 APRIL 2011 (FRI)

復活節嘅第一天,當然係要去玩吓,所以一早就約埋一班同事一行七大兩細入數碼港行吓影吓相啦!

HIT左咁耐今次我都係第一次入數碼港,開頭仲以為交通好麻煩,不過原來有小巴係由太古直到,都算幾方便,車程都係大半個鐘左右。

數碼港個環境真係幾舒服,又唔算多人,所以都真係一個不錯嘅地方。我地邊行邊影相,都幾開心呀!

先係室內影影~

再係室外又影影~

其實我地影左唔止咁少相,因為我地影左好多兩個BB一齊嘅相,仲有啲係其他同事嘅,不過好似唔太方便放上嚟,為有只係睇我地啲靚相啦!

一大班朋友一齊玩真係好開心,所以有機會一定要再約埋去玩過呀!

沒有留言:

發佈留言