2011年4月9日星期六

小小豬病倒了

8 APRIL 2011 (FRI)

小小豬除左係打第四個月針時曾經發燒之外,都未曾有唔舒服,不過啲唔開心嘅事今日就要發生,因為小小豬發燒了。

一早起身抱起仔仔時,開頭都只以為小小豬係剛剛訓醒,所以全身都好熱。之後小豬媽一摸,就話唔對過似係發燒,所以即刻探熱,原來有成39度幾呀!

知道小小豬發燒,真係想即刻連工都唔返,留係屋企照顧小小豬。不過現實係唔容許我咁做,所以都係要返工。雖然有小豬媽照顧小小豬,不過始終都係勁擔心,成朝都冇晒心機做嘢呀!

一朝早就打電話去BOOK醫生,等到十點半先小小豬睇。終於我都忍唔住同老細講提早我個食飯時間,利用我LUNCH嗰一個鐘時間,帶小小豬去睇醫生。

開頭都以為係準備出牙仔或者係出疹先會發燒,一見到醫生就幫小小豬探熱,嘩....燒到103度,真係勁擔心。

醫生話小小豬唔係牙仔或者係出疹,係感冒引起,我都唔明白,小小豬又冇流鼻水、又冇咳,我地又冇痛帶佢去過邊,都唔知點解係感冒。不過醫生講得都要信,所以都係要乖乖咁同小小豬食藥,希望快啲好啦!

陪小小豬睇完醫生,我都安心左啲,起碼知道係乜原因。之後我就繼續返工,小豬爸就嚟車小小豬同小豬媽返屋企休息。

雖然好多人都話:小朋友唔病又點得大!不過,睇見小小豬個辛苦樣,真係勁肉痛。嚟緊真係要加陪好好咁照顧小小豬,唔好再令佢生病啦!

 

沒有留言:

發佈留言