2011年3月16日星期三

SHOPPING TIME

13 MARCH 2011 (SUN)

小小豬飲飽奶奶轉埋片片,就要做訓覺豬。雖然係咁,不過我地嘅行程仲未結束,我揹住熟睡嘅小小豬嚟個SHOPPING TIME啦!

不過我地SHOPPING嘅目的都係為左小小豬,因為皇室堡有一層賣嬰兒衫嘅鋪頭好多都做特價同埋開始有啲夏天衫賣,所以我地就幫小小豬買定啲換季。

首先就係MIDES,依間衫我都係第一次買,不過摸上手都好柔軟,所以都買左幾件轉季衫~

依件係LULU妹送嘅~

我地仲買左一頂好有型嘅帽仔同一批口水肩,因為小小豬啲口水真係多到好驚人,成日連件衫仔都整濕埋,希望依批真係會防水啦呀~

 

係小豬媽幫手睇啲口水肩時,我同LULU妹見到有副BB黑超,所以就幫小小豬試戴。嘩...真係好有型呀~

 

不過就係試載完之後,小豬媽就罵我地亂俾嘢小小豬載,話唔衛生呀。哈哈..我地下次唔敢啦!

之後我地就去HALLMARK入貨,又買左四件衫仔~

 

最後我地就去左SOGO,小豬媽送左隻學習杯,打算開始教小小豬用啦~

唉...今日我真係大出血,買左好多衫俾小小豬,邊個叫小小豬有依個富貴病(濕疹),著平啲同埋質地差啲嘅衫都唔得,啲粒粒又會起返。

基本上我已經唔敢再俾係淘寶買嘅衫俾小小豬著,屋企所以衫都已經係HALLMARK貨 (買到我都就嚟做都升級VIP啦),所以我自己平日真係要慳先得,將自己嘅買衫錢留埋俾小小豬先得啦!

沒有留言:

發佈留言