2011年3月24日星期四

小小豬拆禮物

21 MARCH 2011 (MON)

今日我又幫小小豬收到一份禮物,依個小小豬真係幸福,有咁多人錫,成日都有禮物收,就連我依個媽咪都好羨慕呀...哈哈哈!

之前朋友仔送嘅禮物,都係由我地幫佢拆包裝,今日當我俾份禮物小小豬睇時,佢就好興奮咁望實份禮物,所以就決定係我地嘅教導吓,俾佢自己拆左份禮物啦!

成個拆嘅過程好似係鐘意張花紙多過個玩具,乜都鐘意放入口,就連花紙都唔放過,拆左少少就放入口,真係俾依個豬豬激親呀~

哈哈...依個音樂波波小小豬都不知幾鐘意, 可能係一按鈕就會出音樂,所以特別吸引注意,睇嚟依個貪新鮮嘅小小豬依排又會轉換好朋友啦!

沒有留言:

發佈留言