2011年3月4日星期五

烈火戰車啟動

2 MARCH 2011 (WED)

越嚟越多人話坐學行車係會令BB學壞腳,好易有『O型腳』或者係『芭蕾舞腳』,所以我身邊嘅朋友都唔鼓勵我買。開頭我都有一刻諗過唔買,都好驚小小豬會變到好似佢地口中所講嘅壞腳。

不過諗深一層,我細細個時都係坐學行車大,依家對腳都唔覺有啲乜問題,加上小小豬大個仔,開始不甘於只坐係HIGH-CHAIR或者床仔度,成日都要扭抱住周圍行,等佢可以周圍望嘢。

為左照顧小小豬,小豬媽已經整傷左個手效位,所以我地就決定買部車仔,起碼都叫做可以減輕小豬媽嘅辛勞。

我地趁前幾日吉吉島嘅嬰兒節有特價,所以就幫小小豬買左部烈火戰車啦~

今日一收到貨,我地即刻進行大清洗,之後就俾小小豬試坐。可能係新奇事,所以開頭小小豬都唔係好識郁,不過坐多一陣就開始識得向後行,再過多一陣,又識得打橫行,仲玩到好開心添~

到小小豬玩得咁開心,我真係比佢仲開心。

小豬媽仲讚小小豬好叻叻,咁快就識控制部車仔。雖然係咁,不過我地都唔會成日俾佢坐,暫時每日加埋坐大約30分鐘左右,等大個多啲先慢慢加時間啦!

沒有留言:

發佈留言