2011年3月14日星期一

極速遊花展

13 MARCH 2011 (SUN)

今日難得好天氣,但因為大肥豬拎左啲文件返屋企做,所以冇得去街街,真係有啲失望。不過依個心情就俾小豬媽一個電話打消左,因為小豬媽打電話嚟約我地去街街呀!

開頭仲驚大肥豬唔俾我單拖出街,不過有小豬媽係度,佢當然完全放心,所以我就單拖一個人帶住小小豬搭地鐵去天后會合埋小豬媽同LULU妹一齊去行花展啦!

無驚無險,加上小小豬嘅合作全程冇扭計,終於到達目的地啦~

可能今日係星期日關係,真係勁多人,每一個展區都俾人包圍住,我都好辛苦先可以影到幾張相呀~

行左一轉到冇,小小豬塊面仔都已經紅卜卜,雖然佢都冇扭計只係冇乜笑容,不過小豬媽怕小小豬晒親會辛苦,所以我地行左唔夠半個鐘就走啦!

雖然都未影夠喉,冇辨法啦為左小小豬,我地浪費少少入場費都冇計。出年啦...到時小小豬都歲半,應該可以慢慢影呀!

沒有留言:

發佈留言