2011年3月6日星期日

試坐便便器

5 MARCH 2011 (SAT)

早前係FACEBOOK嘅我愛MAMA個團購活動見到有一個便便器買,我見小小豬都開始大個仔,係時候教佢用便便器,所以就訂埋一份,等左一段時間,終於係今日收到啦~

其實我係唔識依個牌子,只係見到幾抵,咁就學人訂埋一份,所以都冇諗個質素會係點(成日都覺得個個便便器都係差唔多)。

不過今日收到一睇,雖然都係白雪雪冇乜款,不過個質地又真係幾好,摸上手都好滑溜,應該都幾舒服,就連小豬媽都對依個便便器有讚冇彈呀!真開心,起碼覺得自己冇買錯嘢。

雖然依家未用的,今日我地貪得意都有俾小小豬試坐時,小小豬好似好鐘意咁,仲攪笑到以係依部係佢嘅戰車,不停向前推呀~

依個便便器仲可以拆出嚟放入洗手間用,咁即話如果唔爛的話係可以用好多年,咁咪好抵用!

等小小豬大個多少少,可以自己坐得穩啲、耐啲嘅時候,就可以開始教佢用,希望到時可以順順利利,咁我就可以慳返少少片片錢啦....哈哈哈!

沒有留言:

發佈留言