2011年3月27日星期日

轉飲豆奶

22 MARCH 2011 (TUE)

早係一月時,因為小小豬嘅濕疹好嚴重,所以就經醫生建議之下,轉飲左能恩1號。飲左都有三個幾月,小小豬嘅情況都尚叫做有好轉,起碼唔再係嚴重到成塊面都又紅又腫咁肉痛呀!

雖然係有好轉,不過都唔係完全好番,間唔中某啲位置就會紅腫,尤其係咀角,加埋小小豬嘅強勁口水,可以話由新年到依個都仍然有個紅印,好似個鬍鬚佬咁。

依幾日個身又開始出疹疹,成個身都好多紅粒粒,摸落又好鞋手,真係睇見到好肉赤。記得醫生話過,如果低敏嘅能恩1都唔得,就要轉飲豆奶。

已經問左醫生,佢話豆奶都有足夠營養俾BB,但總係覺得豆奶好似營養冇咁好。雖然我都一萬個唔想,不過希望啲濕疹可以斷尾,所以最後我都決定轉飲豆奶~

 

其實真係唔知係邊方面問題,究竟係奶嘅問題定係天氣影響,還時我地對小小豬有啲乜係疏忽左?

有時我會好自責地諗,係唔係我陀住小小豬時食左啲唔好嘅嘢令到小小豬係我肚入面已經有濕疹?係唔係我遺傳左啲差皮膚俾佢?真係寧願有濕疹嗰個係我,咁小小豬就唔洗成日都忟忟憎憎,訓覺又訓得唔好辛苦咁啦!

依家只希望真係奶粉問題,轉飲左豆奶之後真係有改善啦!

沒有留言:

發佈留言