2010年4月11日星期日

SHOPPING AGAIN

10 APRIL 2010 (SAT)

早排睇BABY KINGDOM知道APITA依個星期做緊嬰兒展,所以今日放工就約左大肥豬一齊去行吓,睇吓有冇特價貨入定啲。

不過...去到真係有啲失望,佢地個展場真係好細,款式及可以選擇嘅牌子又唔多,所以我地都冇收獲咁走人啦!

見仲有時間,所以就過埋永安行個圈,原來永安都有個小型嬰兒展,雖然都只係做緊九折,不過有好多BB衫仔睇,所以我又行去睇埋一份。就係咁...睇睇吓,我又買左少少嘢俾小小豬啦!

買左帽仔、手襪仔同腳套仔,最衰就係我搵唔到同款嘅衫仔,咁就一SET啦~

另外我又買左件長袍仔,今次終於唔洗淨係買藍色,可以多啲唔同顏色啦~

哈哈....雖然好似買左好多衫仔咁,不過我總係覺得係未夠,等下次再有特價時就再買多啲先得,因為買衫仔嘅時候真係好開心呀!

除左衫仔之外,其實我都仲有好多BB嘢未買,不過嗰啲又好似唔係太急咁,等再有嬰兒展做大特價時先買都應該可以。

如果各位朋友仔知道邊度有嬰兒展記得通知我呀...麻煩晒!

 

CafeMom Tickers

沒有留言:

發佈留言