2010年4月2日星期五

第六次產檢

1 APRIL 2010 (THU)

又到左每月產檢嘅時候,又可以見到小小豬,真係等到頸到長晒。今次都係大肥豬、小豬媽同埋LULU妹陪我一齊去,因為大家都係好想見吓小小豬呀!

一入到醫務所,姑娘先幫我磅重先。唉....估唔到我同上個月一比,都係重左一磅咁多。一聽到依個磅數,我都真係有啲擔心,好驚小小豬唔吸收,生長得唔健康。

等到終於見到醫生,醫生首先就好解釋返上次驗血報告。原來上次驗血係第二階段OSCAR化驗(哈哈..我都唔知係驗乜添~),醫生話個數值非常好,完全冇問題。

聽完報告之後,就去照超聲波機見小小豬啦!

今次見小小豬都有大個左,但就冇上次得咁利害,平均比預產期大三日左右。開頭我都好擔心,不過醫生話小小豬生長都係正常,太肥都唔係一件好事,咁我都安心啲。

係超聲波機見到小小豬,佢真係好活躍,不停咁郁動。當醫生講解到手仔時,佢就郁吓啲手指仔,好似同我地SAY HI咁,真係好得意呀!

睇完小小豬,就問醫生我好擔心嘅我個磅數問題,醫生話BB係健康成長緊,叫我唔洗太擔心,總之KEEP住食多啲有營養嘢就得!

話快唔快,小小豬已經係我肚仔入面20WEEKS,都已經係成過懷孕過程嘅一半,好想快啲過埋依一半,可以好快見到小小豬,真係好期待呀!

 

CafeMom Tickers

沒有留言:

發佈留言