2010年4月6日星期二

上環遊

5 APRIL 2010 (MON)

因為電影『歲月神偷』關係,之前電視成日都介紹永利街,覺得都好似好特別(可能都係俾電視洗左腦啦),都有啲興趣去行吓影吓相,所以就約埋大小M一齊去影相啦!

去到目的地就已經見到好多人係度影相,當然我地都唔例外,不停係度影...影....影啦~

不過條街真係好短,由街頭行到街尾都唔洗五分鐘,我地邊行邊影都只係用左差唔多半個鐘左右就影晒啦!

見時間尚早,所以大M就帶左我地去附近個青年會紅磚屋影吓啦~

之後就周圍行,原來上環都有好多懷舊地方,真係唔行都唔知呀~

由於晚上我要同屋企人食飯,所以影完相之後一齊搭地鐵出銅鑼灣後就各自SHOPPING,就係咁我又過左一個好開心嘅下午啦!

沒有留言:

發佈留言