2010年4月8日星期四

幸運獎品

6 APRIL 2010 (TUE)

今日係復活節假期最後一日,雖然我仲有兩日假期,不過大肥豬聽日就要返工陪唔到我,又要自己一個人過啦!

原本大肥豬提意趁最後一日假期同我去海洋公園行吓睇吓動物,不過一早起身就見個天氣唔係太好,地下仲濕濕地添,所以就取消左個節目,全日留係屋企HEA吓。電視都睇到悶悶地,所以就落去商場行吓順便買餸。

我地入左冒險樂園玩,仲唱左十個嚟玩擲彩虹。最後我地都贏左一個獎品返嚟呀~

依個係擲彩虹中綠色獎嚟(即第二大獎嚟),我地都係第一次贏到大獎品,真係覺得好LUCKY呀!

大肥豬話要將個公仔留番俾小小豬玩添....哈哈!

沒有留言:

發佈留言