2010年4月7日星期三

開心大破財

5 APRIL 2010 (MON)

同小M佢地分道揚鑣之後,我地就先去SOGO宴會廳,想買趁特價買多幾件衫仔俾小小豬。

原來打算買啲長袍同夾衣,不過可能係最後一天關係,好多款都冇晒,所以最後都只係買多兩短衫仔,實在太抵啦,買多兩件俾小小豬替換都好呀~

因為大肥豬想買部DV好耐,佢話買嚟影低小小豬成個成長過程(當然包括影低我大肚時個醜怪樣啦),所以次次行街都一定會去攝影用品睇睇。

原本都冇打算咁快買(因為我個肚仔都未算大,打算大多少少先),不過大肥豬睇睇吓就見到部佢心儀嘅DV機,拎上手玩左一陣,所以最後都抵擋唔住...買左啦~

講真...部機都比我預期中貴左少少,買嗰時都真係有啲肉赤。不過諗番起可以留低小小豬成個成長過程,都覺得係值得啦!

最後就路過燕窩店,醒起小豬媽之前講過依家可以開始食燕窩,等小小豬可以吸收。為左小小豬,所以就買左樽嚟食,等我每朝早都食一匙,咁就可以長胎啦~

今日真係大破財日,不過樣樣嘢都係為左小小豬,所以都係覺得開心同值得啦!

 

CafeMom Tickers

沒有留言:

發佈留言