2010年4月5日星期一

兒童節BBQ

4 APRIL 2010 (SUN)

早排突然間好想去BBQ,所以就約班朋友仔一齊去BBQ,順便慶祝復活節假期兼兒童節啦!

今次去返上次去過嘅小欖燒烤樂園,貪嗰度交通都算方便同埋啲嘢都算好食。可能假期關係,今日真係好多人,所以我地個位置都唔算太好,不過都冇所謂,各有各燒,最緊要就係同朋友仔玩得開心嘛!

一入到場,就開始燒..燒...燒啦~

以下只係我地食物嘅一部分,因為之後幾次拎嘅嘢食,我地都掛住食同玩,唔記得影相呀~

除左大會提供食物之後,我地仲帶左少少食物去燒,有棉花糖、士多啤梨、蕃茄仔、蕃薯同埋金菇呀~

邊食邊玩邊傾計,真係玩得好開心,不過因為朋友仔們唔方便出鏡,所以唔POST佢地啲相出嚟啦~

我地由二點開始燒,玩到八點先走,真係玩得勁開心。唔知下次再一齊BBQ會係幾時呢?不過都應該要等小小豬出嚟之後嘅事啦!

沒有留言:

發佈留言