2009年1月9日星期五

D羊羊出世啦

前日我將上年麥當當出嗰隻生肖羊仔拆左個頭出嚟俾D女當帽仔戴,又真係幾得意嫁~

今日又有新攪作...就係D羊羊出世啦!

係唔係好得意呢?上次只係拆左個羊仔帽時,已經好想將個身都拆埋當衫仔,不過一向手工都唔係太好嘅我就一早已經失敗左啦!

今次依件衫仔係糖糖拆左佢屋企隻羊仔之後整,我一見到就勁鐘意,叫佢今日帶返工借俾我隻DOLLCENA著吓先。

就係咁...我個D女就著住件羊仔衫,真係勁MATCH呀!

真係不得不讚吓糖糖有咁好嘅手工同耐性去拆左隻羊仔,睇嚟我都要落足心機自己拆埋另外兩隻先得啦!(真係拆野拆上癮呀..呵呵)

沒有留言:

發佈留言