2009年1月15日星期四

我的第一鏡

買左部單反冇耐,今日就擁有第一支較為靚少少嘅鏡啦!哈哈哈~~

其實買機時個BOX-SET係包左一支長鏡同短鏡,次次影相都係用支短鏡,支長鏡真係冇攪過,所以我都冇打算咁快買鏡頭。

點知有一次當我地影影吓相時,大肥豬話佢留意討論區有人介紹一支又靚又抵嘅鏡頭,仲有好多人讚好添。

真係俾佢講到有少少心動,所以今日就走左去買我地第一支鏡啦~

講真...我真係唔多識依支係乜,只係知道佢光圈大啲會影相好啲。不過見大肥豬真係講到似層層,好似好專業咁,我估都應該係好野嚟呀!

買完依支鏡,我估短時間內都真係唔會再買鏡頭,因為一支短短嘅鏡都真係幾貴下,加上我又未完全學識用部相機,所以都真係等我(其實係大肥豬)學識先再考慮買其他野啦!

哈哈....搵日去影相試下支新鏡先得~

沒有留言:

發佈留言