2009年1月14日星期三

又嚟敘一敘

今日我又約左班BLOG友仔出嚟食吓飯、傾吓計啦!今次出席嘅有我、小M、KEKKA、BB YEE同小茵,真係一次比一次多人,一次比一熱鬧呀!

我地今次就去左旺角嘅樓上POM CAFE食,我自己就好少去依啲CAFE食,計埋今次都係第二次去CAFE餐廳。

依間CAFE嘅野食又真係好似麻麻地,最重要就係啲野食好似唔多熱(可能天氣太凍影響到啦 ~)。 不過我地都唔係志在食野,都係貪佢可以坐耐啲傾耐啲計咁啦!

唔覺唔覺.....我地都係間CAFE坐左成三個幾鐘,大家乜都講吓,又諗番起大家結婚時嘅趣事,都真係幾開心。最後當然要整番張大合照啦~

除左影合照之外,我地仲係度玩自拍,哈哈...都幾得意呀~

係一片歡樂笑聲吓,我地個敘會就結束啦。係臨走時大家都掛住我地個BBQ活動,所以過左新年之後,我地一定要攪番BBQ先得。

沒有留言:

發佈留言