2008年6月2日星期一

開心的一天 PART 2:暢遊迪欣湖

離開左迪迪尼,就去左大門口嘅噴水池匯合我嘅兩位朋友仔~~ 大M與小M。

因為我地今日參加左M&M攝影團,一齊去影相呀!

今次都係第一次我地非飯局約會,仲係第一同埋老公一齊去街街,所以唔多唔少都有少少緊張同擔心,擔心兩位男仕會好悶。原來都幾好哦,哈哈~~

我地第一個目的地就係迪欣湖,一去到就即刻係影相時間啦~~

係門口影左一陣相,就去玩船仔啦~

雖然係第二次玩,不過都仲係覺得好好玩。著好救生衣影番張合照先啦~

我地今次沿住成個湖踏,真係幾FREE,加上個天氣都OK,所以都幾舒服。今次都係去左個噴泉中心一次,所以個身冇上次咁濕,不過好在有小M係度,如果唔係大肥豬一定話要踏去個噴泉中心幾次呀!哈哈~~

係我地飄浮時,就玩吓部新相機,四周影。我地仲玩吓D效果相,扮下COOL影相,都幾得意呀!

原本有一張勁攪笑嘅相,不過大肥豬唔肯俾我放上嚟。諗起嗰張相我都忍唔住狂笑呀!哈哈哈~~

我地玩左約唔多一個鐘船仔,見好似有黑雲嚟緊,所以就上船,去行吓影吓相啦!

我地係度影左好多相,因為有大M同小M係度,所以有好多合照呀!真係勁開心..唔洗四周叫人幫手影啦!

我同小M好襯,大家衣著差唔多呀...不過影完依張相就俾大M笑我地著制服添!哈哈~~

影左一陣相,就返去迪迪尼酒店,再繼續影相啦!

沒有留言:

發佈留言