2008年6月14日星期六

小豬媽生日

今日係小豬媽嘅生日,所以我地今晚就去左酒樓同小豬媽慶祝啦!

今晚除左我地嘅家人之外,小豬媽仲請左佢一班朋友仔嚟,所以大大話話都有成三十人,真係好熱鬧呀!

生日咁緊要,當然唔少得切蛋糕儀式啦~~

同壽星媽影張相先~

除左今日係小豬媽生日之外,聽日就係大肥豬同埋我表弟嘅生日,所以小豬媽叫埋佢地一齊切蛋糕啦~

最後當然要同一班朋友仔影相啦~

今次個蛋糕係唔係好靚呢?係LULU妹送俾小豬媽嘅生日禮物嚟呀

食完蛋糕就差唔多開飯啦!係未食飯之前小豬媽就四圍同佢地朋友仔影相,我當然又要影埋一份啦~~

係成晚都想同我契大佬個仔影相,不過佢就有少少鬧情緒,係開始時完全唔睬我地,都後其先肯同我地玩,同我地影相。係差唔多走嘅時候,仲同佢玩到傻左呀!

小豬媽冇講,不過我都知佢今日係勁開心...有咁多朋友仔同佢慶祝生日,一定係好難忘呀!

見到小豬媽咁開心,我自己都會開心埋一份呀!

沒有留言:

發佈留言