2008年6月15日星期日

大肥豬生日@遊船河

今日係大肥豬嘅生日,往年都會係我地二人世界,去吓街街食飯嚟慶祝。

不過今年就有D唔同啦,因為今年又係父親節,所以大肥豬就建議同老爺奶奶參加嗰D屋村舉辦嘅遊船河,同老爺奶奶去玩吓!佢生日哦...當然冇所謂啦...最緊要係大肥豬開心。

今日一早去觀塘碼頭等上船啦!不過因為我地早左去到,所以就係碼頭度影吓相啦~

等左一陣,我地就係搭依隻船仔,進行我地嘅環港遊啦!

講真..因為係屋村舉辦關係,都真係幾多公公婆婆,所以我地上到船都等左好耐先開船呀!不過唔緊要啦,我地都利用依個時間影吓相,都唔悶呀!

真係要講吓依張相,因為依張相係老爺幫我地影,佢真係第一次用相機影相呀!哈哈...都真係唔錯呀~

終於等到開船啦....船開左一陣,我就同大肥豬上左船嘅上層影吓相,不過唔知點解,個天都唔係特別光,但好刺眼,對眼都睁唔大呀,所以都影得唔係好靚,好多都矇晒眼呀!

不過個VIEW又真係唔錯,有D海風吹埋嚟,好舒服呀!

今日唯一同大肥豬影嘅合照~~

之後我地就轉去室內影相,起碼隻眼仔可以睁大呀!哈哈~~

影左一陣相,就返去個位陪番老爺奶奶啦!係依個時候,大會就安排左抽獎同一D小遊戲。我地都有玩,但就抽唔中獎,不過大肥豬玩BINGO就中左$100百佳COUPON,都好啦,當有個意頭嘛!即時將個COUPON送左俾奶奶啦!

玩完就係食自助餐嘅時間啦,但我就覺得佢地D野食麻麻,不過百幾蚊就係咁,唔好要求得咁多呀!

依個時候,可能浪都幾勁,隻船都幾飄,所以奶奶暈船浪呀!我自己都有少少暈,不過就唔想大肥豬要擔心兩個,所以我都係落船先同佢講呀!

食完個自助餐,原來已經係差唔多要回程啦!最後三點多就落船,咁就玩左一個下午啦!

我地送左老爺奶奶返屋企之後,就返自己屋企休息。原本都打算係食飯時間同佢地食飯,不過奶奶想休息多一陣,唔同我地食。

最後我就同大肥豬落左屋企樓下間元祿食壽司,慶祝佢嘅生日啦!

雖然今個生日係平平淡淡,不過大肥豬都話好開心!

沒有留言:

發佈留言