2008年6月3日星期二

又嚟買新衫

今日大肥豬要開OT,所以放工就約左小豬媽出銅鑼灣行街街,打算陪小豬媽買對靚鞋。

我地行左一陣,LULU妹又放早,JOIN埋我地一齊行,所以就一行三人去行街睇野啦。睇過幾間鞋鋪都睇唔合心水,所以小豬媽都冇收獲呀!

見未夠鐘同小豬爸食飯,所以我地又繼續行吓商場睇吓靚衫咁啦。

其實今日由頭到尾都冇諗過買嘢,自己成日都話要慳。點知...行過間鋪頭做大特價時,見到件衫都幾靚,加上小豬媽引誘,最後就買左依一件衫。

我就有依個小小嘅收獲,反而小豬媽想買鞋同外套就睇唔合心水。有時諗,你越想買就越買唔到,反而你唔想買嘢,就會買到嘢,真係幾攪笑呀!

弊啦....唔知係唔係年紀開始大,依家真係成日買嘅都係好SHARP COLOUR嘅衫,唉...

返到屋企即刻俾大肥豬睇我件新衫,佢竟然話:又係一件俾人誤會嘅衫!

真係俾佢激死...我今次著會帶BELT,唔會再俾人誤會啦!

沒有留言:

發佈留言