2008年6月8日星期日

失敗的整曲奇

上次去左學整曲奇之後,一直都好想自己係屋企試整。不過成日都抽唔到時間,今日終於都有機會啦~~

今晚要去奶奶度做節,所以就可以趁依個下午有時間就整曲奇啦!

首先我就整左依個朱古力杏仁曲奇,依住MISS個食譜,係廚房閉關左一段時間,終於整好左個麵團,可以入爐焗啦!

唔知係唔係我切得太厚,一D都唔似曲奇....一舊舊咁。

好難睇嘅曲奇終於出焗

試左一小塊,得出個答案係....失敗!大肥豬話個口感唔似係曲奇,同埋個朱古力味好似濃左好多,唔好味!

見都開左個焗爐,所以都整埋牛油曲奇。

可能我個喞咀唔係幾得,所以整到佢地個形式唔係幾好,都細細粒咁,都唔係好睇到個花呀!

出爐啦~~

出奇地..又整得幾好味,個口感都OK,不過就係有少少燶燶地,但我都覺得已經成功左一半啦!

唉...都未算完全成功...又失敗,都唔知係乜問題,我都依晒MISS個程序嚟整啦,究竟我係邊方面出現問題呢?

真係對整曲奇冇晒信心呀!次次都失敗.....

沒有留言:

發佈留言