2008年6月12日星期四

奶奶入院了

係仲有半個鐘就放工嘅時候,收到大肥豬阿哥打嚟(因為大肥豬冇帶電話返工,所以將條線飛左去我手提度),佢語帶緊張話奶奶入左院,仲話低晒床位,叫我通知大肥豬去睇奶奶。

當我聽完個電話後,個人都開始有少少緊張,因為又唔知奶奶係乜事,個情況又去到邊。大肥豬又冇帶電話,加上今日又出左外做野,又通知唔到佢,所以成個人都急急地。等到夠鐘放工就走人,趕去醫院睇吓乜情況。

去到醫院因為未夠鐘到探病時間,所以都等左一陣先可以入去睇奶奶。係依個時候,大肥豬終於到打俾我,我當然就叫佢即刻嚟醫院啦!講完俾大肥豬,好似鬆左一口氣咁!

終於夠鐘探病,我就即刻去左奶奶個床位睇佢啦!見到奶奶座左係床度,都OK精神,我都放心左D。陪左奶奶一陣,大肥豬同大伯都分別嚟到,咁我地就一齊陪奶奶傾吓,等佢冇咁悶。

係傾計時,原來今次奶奶入院係因為今日下午做身體檢查時,發現心律有少少唔正常,所以醫生就建議入院做一個全身檢查,睇吓係乜問題。

聽日先開始抽血...驗野..等等,暫時都未知係邊方面出現問題,所以都未知幾時可以出院。不過見奶奶都精神,我相信都應該OK冇事!

希望驗出嚟係冇乜大問題,奶奶可以快D出院啦!

題外話:
今日係我準備入醫院時,竟然俾我撞到一位BLOG友仔,就係ii。當我見到佢時,都覺得依位朋友你好面善,不過一時間又諗唔到佢係邊個。最後都係要ii先作介紹,我先知道...真係唔好意思啦...有少少失禮添!

沒有留言:

發佈留言