2008年4月7日星期一

幫幫手呀~

前幾日開始係7-11又有新野換…..就係 PADDINGTON BEAR啦!

我本身都唔算特別太鐘意BEAR BEAR,不過今次出嘅都幾得意,所以都打算開始儲佢地印花換番隻嚟掛手袋。(所以如果有朋友仔有印花多..可以俾我呀!哈哈~~)

除左公仔之外,我仲睇中佢地個出嗰個一大一細嘅環保手挽袋,幾靚呀…拎住去買餸好似冇咁師奶嘛!

當剛剛出時,幾間7仔都有大量貨,當時我仲考慮緊買唔買。點知..當我想問嘅時候,間間都買晒,唉…都怪自己考慮得太耐,攪到依家冇得買,都覺得自己抵死呀!

依個故事教訓就係..想買就要買,如果唔係就冇得買啦!

如果各位朋友仔見到邊度仲有得買,記得話我知,等我即刻衝去買番個呀!麻煩晒~

沒有留言:

發佈留言