2008年4月15日星期二

集三種動物於一身

依家天氣開左回暖,當然又係換季好時機啦!

就係因為已經著左夏天衫關係,俾我發現左一個現象~~~就係原來我真係肥左好多..好多...好多!

頭先係商場玻璃見到自己,真係...覺得自己依家集合左三種動物於一身。首先就係『麒麟臂』、之後就係『豬腩肉』,同埋『大象腳』。唉...問你死未!

鬼咩..結左婚之後都冇再戒口,成日都係度食..食..食,加上係日本又餐餐都食飯....想唔肥都幾難呀!

依家真係發覺自己冇改錯名,直頭係一隻『小肥豬』!

雖然大肥豬話我肥肥白白都幾好,叫我唔好再走去減肥,不過,見到自己依家個樣...真係要迫自己檢討吓,唔可以再放鬆,唔可以俾自己再肥落去...

我地努力KEEP番....唔想做『肥師奶』呀!

沒有留言:

發佈留言