2008年4月14日星期一

困擾

我係唔係真係好似水魚..點解次次找著數都要向我埋手。

講真..一次半次我可以當真係唔記得,不過次次都係咁就一定冇可能啦!(仲要俾我知道佢對其他人唔係咁…嘩!乜事先…我好蝦D呀!)

依個問題都已經困擾左我一段時間,同佢講..又怕俾人感覺好小氣,冇朋友做,仲要俾人唱。

不過唔講…又怕繼續係咁(我自己當然好唔鐘意啦!)。

我都有諗過避,但點避呀!避得一時唔避得一世,唉…都唔知點算好!

講真,我自問都唔算係一個『孤韓』嘅人,大家係朋友就唔會斤斤計較,有時你請下我食野,我請下你飲野,都幾好呀!但次次都係咁…又點會唔令人反感呀!

不過當一個壞習慣已成養成時,大家嘅友誼係唔係已經變左質呢?

唉..我都唔識點講啦!總之…就係煩啦!

沒有留言:

發佈留言