2008年4月26日星期六

我的奶奶

今日返左小豬媽屋企食飯,食完飯見冇乜電視睇,加上又倦倦地,所以就早左少少走,諗住返屋企整吓嘢咁!

當我地返到屋企樓下,突然有人大叫大肥豬。原來就係奶奶,因為佢煲左D涼茶,所以就拎嚟俾我地,又帶左D生果俾我地食。

當我地見都奶奶時,都真係幾突然,因為之前都完全冇聽過佢話拎野俾我地。加上都成九點幾,佢應該都等左我地一段時間!

原來奶奶唔識用部新電話,所以唔識打電話搵我地,所以就係樓下公園仔等我地返啦!

依件都係一件開心事,因為佢專登拎野俾我地,都好感動。

不過就有少少內疚,要佢一個老人家係樓下等我地,雖然佢都係公園仔坐,但始終都唔好嘛!

真係...要快D教識佢用電話先得,等佢下次再嚟可以先打電話俾我地嘛!

沒有留言:

發佈留言