2008年4月6日星期日

北上買畫

係我地新居未入伙時,都請過位風水先生嚟睇,佢建議我地係幅牆掛牡丹花畫,咁就會好D。嘩...會好哦,當然即刻好乖咁四周去找畫嚟掛啦!不過...係香港唔係有好多,一係就唔靚、一係就勁貴,所以攪到搬左入嚟都幾個月都仲未找到啦!

聽人講話大陸有條油畫街,所以成日都想去,但我地又唔識路。

今日見契大佬北上買嘢,所以我就同小豬媽一齊上去買啦!原本大肥豬都想一齊去,不過回鄉證剛剛過期,所以冇得去啦!哈哈~~

一去到油畫街,第一個感覺就係真係冇改錯名...好多唔同種類嘅油畫,佢好多都好靚,我地偷偷地影左D相啦!

睇左一陣,我地就不停咁去搵牡丹花畫啦!依度真係有好多..有好多都幾靚,不過就好海鮮價(都比香港平好多呀)。

揀左好耐,終於都比我搵到張好合心水嘅畫,真係好靚呀!

因為太重,同埋佢仲未加工,所以我地就叫個老板幫手CALL運輸送嚟,星期五就到,真係有少少心急添!

希望佢快D送嚟,等我即刻掛上牆,咁大肥豬就會好好啦!哈哈~~

沒有留言:

發佈留言