2006年9月7日星期四

FACIAL姐姐的經驗

頭先去左做FACIAL,原來幫我做嗰位姐姐剛剛係上年結婚,佢同我講左好多結婚嗰D野我知。

首先佢我講叫我係影相前半個月要電眼睫毛,因為如果唔電,再貼上假眼睫毛會好似有兩層毛毛,如果影近鏡會好覺唔靚。(喺佢自己經驗呀!)

仲有件GIRDLE,佢話如果唔係好貴,可以考慮喺婚紗店買埋,因為佢地堅挺D,可以SHOW到身型較好。雖然係緊D,但影出來會好好多。

最後到大日子,佢話一定要好好好小心選化妝師,因為有時試妝係OK,但到現場就會好有問題。

我諗嗰位姐姐唔係想SELL我D乜,佢只係以過來人身份講D經驗俾我。因為佢話自己唔係好懂化妝,佢自己都有少少後悔。

有樣野好好笑呀~我問佢洗唔洗做背部磨沙,磨吓D粒粒。佢好細聲同我講(因為佢老板娘係隔離),當然唔洗啦~你影相只係影前面,邊有人睇你後面呀!到你大日子先啦~唔好浪費埋D無謂錢呀!

我覺得嗰位姐姐D 手勢幾好呀!又唔成日SELL我(上次幫我嗰個一開始就SELL我好多野呀!),所以我下次都BOOK左佢幫我做呀!~~

 

沒有留言:

發佈留言