2006年9月3日星期日

買左婚紗鞋

今日我、媽咪、大肥豬一齊去左金都行街,諗住買對婚紗鞋同男裝恤衫。

唔知係唔係星期日關係,成個商場都好多人,差唔多每間都有人試緊衫,真你羨慕有D新娘真係好瘦,手臂又唔粗,我啦........

首先我地去買我對婚紗鞋先,行左幾間個D款都係麻麻,最後去左一間較大的入去試啦~最初都唔知點選好,因為有D款又好隆重,有D就好簡單,最後個啊姐介紹左一對俾我,都OK清清地,不過就好似高左少少(我平日都著唔慣高肘鞋,所以諗住買對約兩吋鞋啦~)。我都以為要訂貨,點知啊姐話有見貨,因為佢地不同 SIZE都會入不同我高度,方便客人呀!最後係一個好順利的過程中買左我對婚紗鞋。

到講大肥豬嗰件恤衫,我地行左幾間都發覺款式同價錢差唔多,最後就去左一間有得試身的鋪頭買啦~我地試左一件,個SIZE都OK,跟住就以一個玩玩吓心情叫老板娘襯埋呔、背心同埋西裝去試。哈哈我地襯得又幾好呀!未見過佢個西裝樣,有少少喜出望外。原來嗰D地方係可以租,我諗到時都會去番嗰度啦~~唔知佢嗰日會唔會噤型仔呢?

沒有留言:

發佈留言