2006年9月13日星期三

超黑的一天

今日由起身,望出窗外,好大雨,仲以為係黑色暴,於是我就好黑心坐喺度等睇新聞。點知原來係黃雨,真失望,唯有急急腳換什衫番工啦~不過真係好大雨呀!我只好等細雨少少先出門口。

當我等車的時間,佢又開始落暴雨~~~~又大風大雨,我真係唔知企喺邊等車好啦~又慘又狼狽,仲成身濕晒。等左好耐都冇小巴,想等的士又冇......真係苦不堪言。

等左好耐終於有車啦,當然我一上到車,就開始細雨。不過真係唔可以開心得噤早,我一落車就變得好大雨,喺番到公司門口先叫細D呀!

不過~~事件係未完,因為今日唔係好舒服,咪準時放工,諗住番屋企訓吓啦~

我都等細雨嗰時先走,點知當行出門口嗰時,又再落暴雨。我都唔理,快快步行算啦~不過我依家番到屋企,哈哈~~又細雨左啦~

今日真係超黑呀!上天真喺識同我開玩笑啦~

 

沒有留言:

發佈留言