2006年9月29日星期五

壞消息

為左要靚靚,依家我都定期去找FACIAL姐姐。不過當我昨日去找佢的時侯,收到一個極壞的消息,就係FACIAL姐姐唔做啦~

佢話因為佢個工人依排古古怪怪,又成日同佢頂撞,佢擔心屋企冇人的時間會對佢個一歲嘅仔仔唔好,所以佢會係用尾抄左個工人,新工人又未請到,所以佢就要番屋企照顧個仔仔,等新工人到左OK晒先返來做FACIAL。

對我嚟講真係一個壞消息呀!因此我之前我覺得佢好好就JOIN左十次,諗住可以KEEP住去影結婚相前俾番面佢全權負責,點知......依家仲有三次未做,又唔知會係邊個跟我,你知啦我依家係非常時期,有乜唔好影響都我番面點算。真係有少少擔心......

找一個好嘅FACIAL姐姐都唔容易,希望佢快D攪好個新工人,快D番嚟,等我喺大日子前找番幫我KEEP靚靚。等我可以做個靚新娘~

 

 

 

沒有留言:

發佈留言