2020年4月24日星期五

【小小豬廚房】400次咖啡

23 APRIL 2020(THU)

話說早排買齊材料想整400次超咖啡,經過四次努力我終於都成功,之後小小豬又話想試整,既然佢想整我就當然非常配合,俾佢嚟一個400次咖啡啦~

第一、二次打極到係完全冇反應,終於知道原因係因為用錯左三合一咖啡粉,唔得都可以有個藉口。 

第三次買左啱咖啡粉,係打都可以起少少泡,但總係打唔夠creamy。之後問左幾位好友意見,一係我啲熱水唔夠熱,或者我用打蛋器加大兜但材料份量少,所以失敗。 

終於第四次我就用左超熱嘅水,而且改用一個細啲嘅兜,再加上用一個打泡神器(我知...400次咖啡最好就係係用攪拌棒攪拌,不過...真係好攰,所以懶懶地出貓啦),所以就得左啦!

將咖啡粉、白砂糖及熱水以「1:1:1」的比例放到碗中完全溶合~

即溶咖啡粉用打泡神器攪拌,令空氣充分地打進咖啡混合物之中,打發直至成奶泡狀~


其實打嘅時候見到咖啡泡越來越CREAMY,都好治癒嘅~

小小豬大約打左40分鐘左右之後,終於完成啦~

然後將咖啡泡沫放係牛奶上面~

最後可以係泡沫上面灑少少咖啡粉~

小小豬嘅400次咖啡就成功啦~

當佢成功打到之後,仲話叻過我一次就得左哦(緊係啦…因為有我成功經驗,再加埋打泡神器,又點會唔得呀),不過...佢話打泡打到有啲悶,都係整蛋糕好啲,因為整完佢可以有份食哦。

不過杯飲品就.....,冇傳閒中咁好飲,或者係我唔太好咖啡啦... 哈哈!


沒有留言:

發佈留言