2019年7月7日星期日

【開心暢食自助餐】大馬滋味台灣風@港島太平洋酒店

6 JULY 2019 (SAT)

暑假MODE繼續開動,小小豬緊係日日要去玩今日我地中午就先去上環一帶周圍行下,去醫學博物館睇下之後夜晚我地就去左港島太平洋酒店食自助餐,嚟一個開開心心嘅星期六~

今次嚟酒店就換左一個新主題「大馬滋味台灣風」,一次過可以食晒大馬同台灣嘅特式美食~

其實我地都嚟過幾次,每次感覺都唔錯,我地三口子都好鐘意佢地嘅環境,坐得舒舒服服咁先可以開胃暢食嘛~

除左坐得舒服之外熱葷方面都係我地欣賞地方之一。可能因為小小豬主要都係食熟食關係,所以係自助餐方面我地都比較著重熱食,今次嘅種類都比較多,好似有馬來西亞炒粿條參峇醬炒蘿蔔糕斑蘭椰漿飯、台式柯仔煎鹵肉飯燻肉酸菜割包同埋台式鹽酥雞都好吸引~

仲有唔同口味嘅台式烤腸添~

小小豬話最鐘意食黑卒卒嘅墨魚味同原味..哈哈~

當然唔少得老公最欣賞嘅冰鎮海鮮,波士頓龍蝦同埋鱈場蟹腳絕對係佢至愛,來來回回都唔知佢食左幾多轉了~

咁當然唔少得我次次主攻嘅刺身同壽司,啲刺身都好新鮮呀~

場內仲有即叫即製嘅娘惹叻沙、台灣牛肉麵同埋海南雞飯~

我自己一向都好鐘意食叻沙,見住廚師煮嘅時候都有一點期望,佢都冇令我失望,個味又真係唔錯,香濃叻沙帶有少少甜味,我仲食左兩碗添~

唔食叻沙嘅小小豬就食牛肉麵啦~

每一次去食自助餐我都唔會飲湯(可能覺得湯總係自己煲嘅好飲好多...哈哈),不過今次就破例了,因為個肉骨茶真係好香,而我屋企又唔會煲到,所以就飲左好幾碗~

另一個白苦瓜黃豆燉湯都係強烈推介,平日我都唔煲苦瓜(因為我唔食得..呵呵),所以見餐廳有就緊係叫佢兩父子飲返碗嚟清清熱~

小小豬都話好飲呀~

食飽就緊然開始食甜品細細件夠精緻,而且食落唔會覺得甜,真係唔覺唔覺食左好幾件,我個人最推介就係紫薯慕絲蛋糕同埋馬六甲椰漿布甸~

不過講驚喜就一定係依個立體台灣鳳梨乳酪蛋糕~

其質我同小小豬初時都研究左好耐,都唔知個菠蘿食唔食得。經廚師叔叔講解之後,原來真係可以食而且仲幾好食,啱我依個菠蘿控口味~

仲有新鮮水果車仔檔~

同埋唔太甜又消暑解渴嘅冬瓜檸檬水任飲~

當然唔少得小小豬至愛Häagen-Dazs雪糕啦~

不過論小小豬歡喜程度就一定係依個即製液態氮雪糕,睇住大廚表演時嘅不斷煙真係睇到佢地不停大叫「嘩嘩嘩」呀~ 

菠蘿椰漿雪糕就有得食啦~

雖然已經嚟左幾次,不過次次都有驚喜,小小豬每一次都滿心歡喜食到飽飽先離開。依家上網BOOK位就有七折優惠,以依個價錢再加上食物質素都叫OK所以下次又可以再嚟ENCORE再食過啦!




沒有留言:

發佈留言