2018年12月16日星期日

【麥兜陪你過聖誕】海洋公園聖誕全城HoHoHo2018

15 DECEMBER 2018 (SAT)

今年海洋公園搵左麥兜嚟做主角,話晒都係同道中人…小小豬就當然要入嚟搵麥兜玩下啦~

聖誕節又點少得聖誕老人,所以我地第一時間就去水晶屋搵聖誕老人影返張靚相應下節啦~

千其唔好漏左旁邊40尺高嘅聖誕樹,只要將我地嘅合照上載到Instagram同時加上#opxmas2018,咁就可以係幾分鐘內見到我地嘅靚相係聖誕樹螢幕出現啦~

之後我地就轉戰老大街,當然最主要目的就係去搵麥兜影相啦~

小小豬同麥兜又幾老友哦...哈哈哈~

除左麥兜之外,仲有好幾位懷舊人物會係大街上同遊客齊齊玩,雖然小小豬就唔識佢地,不過有人陪佢玩就已經夠啦~

我地仲去左玩攤位遊戲,小小豬見到個麥兜公仔都雙眼發光咁,話好想帶麥兜同魚蛋仔返屋企~

雖然佢好努力咁玩但一向都係黑仔王嘅我地最後都係贏唔到公仔~

依個時茄媽同Amanda姐姐為左唔想小小豬失望,佢地轉贈小禮物俾隻百厭豬,所以麥兜同老虎帽就可以跟佢返屋企真係非常感謝佢地咁愛錫小小豬呀~

玩到攰地我地就去左熊貓薈,食左兩個麥兜主題限定套餐做下午茶~

小小豬話兩款都好好味,仲食得超滿足添~

 嚟到今日嘅重頭節目,就係去睇全港首個麥兜音樂劇場:麥兜.出走的魚蛋~

我地三口子就睇得非常開心,攪笑得嚟其實成個故事係好溫馨,仲有….成個故事其實係好潮好貼近我地嘅生活,我唔劇透太多了,總之睇完會更加鐘意麥兜之餘,仲會愛上粒魚蛋…哈哈哈~

睇完劇仲可以同幾位主角影相魚蛋弟弟真係好得意呀~

散場時唔好漏左佢地,超可愛打卡位呀~

聖誕樹旁邊嘅芭蕾漫舞雕像,都好吸引,在場嘅好多小朋友都估係依個唔係真人,當表演者郁動時,佢地就嘩嘩大叫(當然小小豬係其中一份子啦),真係俾佢地笑C~

仲有啲聖誕佈置可以影下相呀~

原來入夜後嘅聖誕樹係仲靚呀~

聖誕限定麥兜主題係去到明年1月1日,各位豬迷就記得要快啲去海洋公園搵麥兜過一個開心豬仔聖誕啦!


沒有留言:

發佈留言