2018年12月1日星期六

【小朋友幫小朋友】麥當勞愛心慈善跑2018

1 DECEMBER 2018 (SAT)

一年一度嘅「麥當勞兒童愛心馬拉松」又嚟啦,原本以為我地撞左學校童軍集隊所以唔可以嚟參加,但原來全日有三場活動,我地趕得切參加四點場次,所以我地終於都可以嚟參加啦~

今年係小小豬第二年參加(上年我地都有報名,只係因為撞左學校活動所以去唔到),所以隻傻豬仔知道今年可以去跑嘅時候佢都不知幾興奮~

我地登記報到之後,即刻換好戰衣就等待出發啦~

其實整個「麥當勞兒童愛心馬拉松」活動都係為麥當勞叔叔之家慈善基金籌款為有需要的病患兒童及其家人,提供一個鄰近醫院嘅臨時居所,等病童係康復期間省卻舟車勞頓之苦,安心養病。所以場內都有麥當勞叔叔紅白間襪以$20作慈善義賣,為小朋友籌款我地當然係非常支持,所以小小豬就買幾對...小朋友幫小朋友嘛~

未正式開跑之前,小小豬就去玩兩個小遊戲作為熱身啦~

簡單又隆重嘅開幕儀式開始之後,大家就跟麥當勞叔叔做熱身運動~

一聽到大會嘅哨子聲,小小豬就已經一支箭咁跑...跑....跑...啦~

我地圍住跑馬地沙圈跑一圈,全段路程太約都有成兩公里,基本上佢兩父子全程都係一支箭咁跑,完全冇理我嘅存,我亦都追唔切佢地~

所以佢有佢地嘅跑,我就有我嘅慢慢行...哈哈哈~

佢兩父子就越跑越開心,所以話咁快就跑到去終點~

我就比佢地足足遲左二十分鐘先到終點,遲快唔緊要...最緊要係完成嘛(俾多啲時間佢兩父子講秘密啦)~

跑完之後小小豬就已經急不及待話出年都要參加要再嚟跑多一次?嘩...小朋友嘅精力真係何其多,我行完之後對腳都已經好似唔屬於我啦

不過,麥當勞叔叔之家係一個有愛心嘅活動,我地當然要大力支持,出年再嚟跑過(我諗...到時我都係行多...哈哈哈)



沒有留言:

發佈留言