2017年8月14日星期一

【小籠包控出動】滿足的南小館

9 AUGUST 2017(WED)

我同小小豬都好鐘意食小籠包,見返興趣班附近開左間新上海食店(又或者可能我,所以就入去食個靚午餐啦~
 
新店環境都唔錯,好在我地早一步到咁就唔洗等位,估唔到未到午餐時間都已經好多人啦~ 
 
小小豬話要自己揀下食乜先~
 
藍莓乳酪就最啱小小豬口味~ 
 
我就簡簡單單嚟一杯豆漿啦~
 
四式拼盤係自己組合嘅,小小豬就話最鐘意食糖醋排骨,酸酸地又夠入味。我就比較鐘意那個花鵰醉雞,雞肉都幾嫩滑,而且帶有少少酒香添~
 
小籠包控就當然要食小籠包,我地豪豪地叫左一份黑松露小籠包~ 
 
認真我都覺得幾好食,粉皮唔算太厚粉,入面嘅肉又帶有黑松露香味,而且內裡仲保持雞湯肉汁,所以唔覺唔覺小小豬都密密食,我都只係食左一粒~
 
我只係食一粒就緊係唔夠,所以就叫左小館五福拼滿足下自己~ 
 
一籠一件又幾得意,啱晒我依啲想食多花款但又怕食唔晒嘅人呀~
 
其實五款都好好食,不過我個人就比較鐘意蟹粉小籠包同埋鮮肉帶子小籠包多啲~
 
最後嚟一個雪菜黃魚麵,依個就一定要俾個LIKE店員哥哥,佢見有小朋友同場,佢就主動提意我將魚肉分開上,因為怕魚仍然有未清得晒啲,如果到時混埋麵一齊,擔心小朋友會易食到骨,估唔到又幾細心哦~
 
食完正餐就當然唔少得甜品,所以我就南小館甜甜拼,兩款奶凍拼兩款甜點都幾抵食~ 
 
小小豬嘅係杏仁奶凍,佢話好好食,轉眼就食晒~
 
我就食芒果布丁奶凍,估唔到入面有勁多芒果肉呀~
 
甜點我仲揀左南瓜餅同紅棗糕,兩款都OK,不過小小豬就最鐘意南瓜餅,緊係啦...成個小南瓜咁賣相又靚又好味,我地一人一粒唔洗爭~    
 
開開心心食飽飽,小小豬話下次帶埋DADDY再嚟食過,到時一人一籠小籠包!(係就好呀...我今日真係食唔晒喉,俾隻為食豬食晒呀)


 

沒有留言:

發佈留言