2017年8月22日星期二

【第一次的挑戰】生態捍衛戰野外定向比賽濃縮版

21 AUGUST 2017(MON)

我成日聽到好多機構舉辦野外定向比賽,每一次見到都好想參加。雖然我哋都唔屬於戶外型,不過都好想同小小豬接觸一下唔同嘅活動,可以親親大自然得嚟又可以嚟個大考驗。

不過….想就想咗好多次,次次一諗到喺山頭兩小時內來來回回搵CHECK POINT,怕小小豬應付唔到之餘,又怕會好辛苦,所以就等到今次先踏足我哋第一次的野外定向喇~
 
其實我哋今次係參加長春社舉辦嘅生態捍衛戰野外定向傳媒活動,當中有濃縮半個鐘版本。唔好以為半個鐘就係柴娃娃,因為在場有香港野外定向會為我哋設計CHECK POINT同物資,所以絕對係認真嘅簡易版比賽嚟呀!

小小豬之前未曾接觸過,所以佢哋非常期待,一支箭咁跑去場地啦~



 

沒有留言:

發佈留言