2017年6月5日星期一

【飲奶同運動好重要】世界牛奶日

31 MAY 2017(WED)

六月一日就係世界牛奶日,其實咩係世界牛奶日?世界牛奶日目的就 係希望向大眾左宣揚奶類食品嘅營養價值,藉此鼓勵各位大小朋友可 以多進食奶類。菲仕蘭(香港)一直重視學童以至家庭健康,所以就由 2013 起每年都舉行「世界牛奶日」,鼓勵家長和學童攜手建立健康及 歡樂的家庭。 

今年菲仕蘭(香港)委託左香港浸會大學許士芬博士體康研究中心,舉 行「香港兒童健康調查」,藉此了解佢地嘅奶類攝取、個人及親子運 動習慣。今日我就應邀嚟參加調查發佈會,看似就係好學術性,但原 來我都袋唔少有用資訊呀~

雖然小小豬依家都已經六歲,我都仍然繼續每日俾奶佢飲,因為佢有 濕疹有好多有營養嘅食物都要戒口或者食少啲,咁既然佢都仲肯飲奶 我都當然好樂意配合,始終營養嘅嘢多飲都係一件好事嘛~
 
今日就由浸會大學體育系副教授及香港運動醫學及科學學會會長雷雄 德博士同埋 VNS 營養健康中心首席註冊營養師詹兆洲先生為我地講解 ~
 
今次分別訪問了 312 名 6 至 12 歲的香港兒童及 315 名 6 至 12 歲兒 童的家長,了解他們的奶類攝取、個人及親子運動習慣,並探討家長 飲食及運動習慣對子女的影響,藉此提高公眾對兒童健康的關注,向 香港家庭推動兒童「均衡營養」及「適量運動」的健康生活模式。
 
係個調查報告中顯示,原來每 4 位兒童就有 1 位於 6 歲或之前已「戒 奶」,而有超過 3 成受訪兒童沒有飲用牛奶習慣。其實可能係小小豬 有飲奶習慣,所以我都冇為意,原來真係有咁多小朋友唔再飲奶。 

而原來小小豬每日一杯都係未達標準,應該係需要每日進食兩份奶類 產品(包括芝士及乳酪)~
 
另外亦發現家長嘅習慣都會直接影響子女,有飲牛奶習慣的家長中, 九成子女也有飲牛奶習慣,所以話我地真係一面鏡,小朋友係會睇住 我地,唔止係言行舉止,就連飲食習慣都會跟住我地呀~
 
席間註冊營養師詹先生亦為我地解答一個難題,有部分家長係因為小 朋友飲牛奶後會出現不適徵狀而『戒奶』。但其實係可能係乳糖不耐 所以導致飲牛奶後不適,而唔係因為腸胃敏感所影響。故建議患乳糖 不耐嘅人仕可以嘗試由每日飲用三分一杯牛奶開始,逐漸增加份量, 讓身體慢慢適應,咁就可以解決到飲奶後不適啦~
 
其後雷博士又指出有超過一半受訪家長誤認為『飲食均衡』較『適量 運動』重要,但其實兩者皆為兒童健康的基礎,所以絕對要做多啲運 動先得呀。 

其實都唔好話小朋友,我地成年人都真係唔多願郁,我嘅運動量真係 可以話係"0",叫我做運動都真係想 C,所以小小豬同我一樣都係唔多 做運動(真係失禮晒)。不過為左小小豬睇嚟我都要多同佢一齊做運動 了~
 
小朋友運動都要多元化,唔可以只係跑,都要多啲唔同類型呀~
 
另外我地家長都唔可以為左培養小朋友將來嘅發展或比賽等原因,只 讓他們參加單一運動項目,應與小朋友一齊參與多元的運動項目,透 過跑、跳、擲等不同運動類型,等小朋友可以得到心肺功能、骨骼及 肌肉等的全面健康發展~
 
小朋友每星期至少有三天10至15分鐘的跳躍活動(雷博士話可以更多 就最好),而6至9歲就係發展協調能力嘅最佳時間,睇嚟我之前要好 好安排更多時間俾小小豬放電了~
 
我都話今日係嚟袋錢入袋,因為真係聽左好多有用嘅資訊,嚟緊真係 要同小小豬齊齊多做運動,同埋每日兩份奶類產品,咁就會創造一個 健康家庭啦~
 



https://www.facebook.com/kinseymama/
 

沒有留言:

發佈留言