2010年6月10日星期四

PASS 左啦

8 JUNE 2010 (TUE)

係上星期六去左化驗所做血糖測試,等左幾日終於到左出報告嘅日子。

根據一向醫生做法,如果報告有問題先會打俾我。當然冇收到電話係一件好事,不過始終都係心掛掛,所以終於都係忍唔住,食完LUNCH之後就打電話去醫務所問個報告。

姑娘話剛剛收到我份報告,我個報告顯示一切正常,血糖冇高,等下次產檢時醫生先再慢慢解釋我聽。

聽到真係勁開心,由我知道有左小小豬之後,我都好怕會有妊娠糖尿(因為我之前係勁鐘意食甜嘢),所以都已經戒晒所有甜食,就連我至愛檸檬茶都唔敢飲。依家知道個報告正常,都覺得咁辛苦戒口都係值得呀!

雖然係冇問題,不過我都會繼續小心飲食,繼續戒口,等小小豬可以有一個好環境繼續生長!

 

CafeMom Tickers

沒有留言:

發佈留言