2010年6月26日星期六

第四次政府產檢

23 JUNE 2010 (WED)

今日上午請左半日假去母嬰健康院做檢查,當我一踏悍健康院樓下,已經有好多唔同機構嘅BB會職員圍住,俾左好多BB會入會表格我仲話交完表格有禮物送番俾我,見話有禮物拎,所以就拎左啲表格填啦~

今次約十點鐘,我已經早左十五分鐘左右去到,諗住可以早少少去少人啲啦。點知一上到去,已經見到勁多人,想搵個坐座都好難,我仲係排第68呀~

係好困難之下先叫做搵到個位,不過依個時候又聽到叫名,心都知道冇理由咁快到我,原來我俾抽樣要做依個調查呀~

係房入面做左個問卷調查之後,又再繼續等,終於等左差唔多一個鐘先到我俾姑娘按肚。

姑娘先幫我按肚,佢話小小豬個頭仔都已經向下,情況都唔錯,真係覺得佢地好勁,輕輕按下就知道BB嘅位置。按完肚仔就到聽心跳,今次唔係聽幾吓就算,聽一分鐘就知道小小豬有一百四十幾吓心跳,姑娘話個數字都幾好冇乜問題。

之後又再繼續等,等左半個鐘左右就可以見助產姑娘,其實都係問番我依幾個星期有乜問題,傾左五分鐘唔夠就走啦!

唉...等左兩個幾鐘,加埋見姑娘都唔夠十分鐘,真係等到個人都傻傻地。下次再檢查就係兩個星期後,今次要醒目,帶定啲嘢去消磨吓時間先得。

離開健康院時交番啲入會表格,又收到兩樣禮物仔啦~

 

CafeMom Tickers

沒有留言:

發佈留言