2010年6月6日星期日

淘..淘..淘

5 JUNE 2010 (SAT)

之前成日見好多準媽媽都係淘寶網站買左好多BB衫仔,見佢地講到好抵,攪到我都心郁郁好想淘埋一份,買啲平嘢俾小小豬,但我都係識睇唔識玩,所以一直都係得個睇字,冇得買。不過我終於都可以嘗試到淘寶嘅平嘢啦!

事緣早前係BABY KINGDOM有位八月媽媽問我地有冇興趣一齊去淘寶買MINIMOTO嘅用品,我見都真係好抵,所以就託佢幫手買埋一份。

等左一個星期,終於約好左今日係旺角交收啦!

哈哈..真係麻煩晒依位八月媽媽,因為我原來買買吓都買左九樣嘢呀!

首先就係想買左好耐嘅竹碳BB床席同BB車席~

BB頸枕~

一SET三條嘅口水肩~

一大一細嘅隔尿墊,一張留番出街用,大嗰張就用嚟墊住張床褥~

仲有兩包唔同SIZE紗巾~

除左MINIMOTO用品之外,我仲貪得意買左條多用途背帶添~

買左咁多樣嘢都係兩百幾蚊,加上啲質料都真係唔差,同吉之島買嗰啲都係一樣咁,所以唔怪之得有咁多人話要去淘寶啦!

 

CafeMom Tickers

沒有留言:

發佈留言