2010年6月23日星期三

又再淘寶

21 JUNE 2010 (MON)

自從上次經BABY KINGDOM媽媽幫我係淘寶網淘左啲小米米用品之後,真係覺得淘寶網啲嘢好抵,好想繼續淘多啲嘢。不過我自己又唔識點玩,所以就威迫利誘糖糖幫我手攪攪佢。

經過一段時間嘅努力,終於俾糖糖研究成功,知道成個淘寶程序,所以我地就開始加入淘淘淘。由於都係第一次試淘,所以都係小試牛刀,每間都買左少少嘢,糖糖真係好叻,第一次就識得用集運,都慳左啲啲郵費呀!

等左一陣,終於貨到手。上次就全部都係淘俾小小豬,今次終於都有買嘢俾自己,就係一條大肚西褲,個質地都唔錯,最重要就係真係好平,我上次係孕婦店睇同類西褲都要成兩百蚊一條,依家49蚊人仔就買到呀~

 

另外兩樣就係買俾小小豬,一件CARTER'S 衫仔,見依個牌子好多媽媽都介紹,見都係29蚊人仔,所以就買左件嚟試,個質地又真係唔錯,不過我就貪心左少少買大左,要等小小豬大啲啲先著到啦~

另一個就係買嚟俾小小豬瞓覺時用嘅,可以等佢固定個位置,唔知有冇用,不過又平(都係28蚊人仔)又好得意,買嚟玩吓呀~

經過今次糖糖成功淘寶之後,相信我地嘅淘寶活動係會陸續有嚟,糖糖今次真係有排忙啦...哈哈哈!

 

CafeMom Tickers

沒有留言:

發佈留言