2010年2月10日星期三

回顧篇:發現小小豬

7 DECEMBER 2009 (MON)

ANITE M一向都好準時嚟探我,佢嚟之前總係會攪到我個頭好痛,好冇心情兼勁生粒粒。

不過直至今日ANITE M都已經遲左好幾日,我又冇類似M前嘅唔舒服,所以就心思思咁係起身時嘗試CHECK吓,睇吓有冇BINGO啦!(不過當時都唔冇抱太大期望)

終於個結果係棒棒上出現左一條勁..勁..勁弱嘅線,我即刻叫醒大肥豬幫吓眼,佢都話條線真係好若隱若現。係我地兩個都唔肯定嘅時候,我又諗番起一啲論壇講過BINGO個徵狀,我又好冇樣似咁,所以嗰日刻都只係擔心係自己有病多過以為自己有左。

為免太過擔心,所以都係決定去睇醫生得個清楚,所以一等到醫務所開,我就即刻打俾睇開個婦科醫生BOOK時間,大肥豬都提早放工陪埋我一齊去見醫生。

一見到醫生,講左個之後情況,就叫我去照超聲波睇睇。一照之下,醫生都話睇就似係有左BB(唔係太肯定口吻),之後叫我去驗小便再進行第二個TEST。

等左十分鐘之後,再入去見醫生,終於聽到醫生講:恭喜晒...你真係有左BB。

聽到依一句話,我真係開心到眼濕濕,大肥豬當然開心到笑晒啦!醫生話我依家係4星期左右,開左啲維他命同葉酸俾我食,叫我十日後再番去覆診。依一刻我真係勁開心,我終於都可以擁有小小豬啦!

依一份真係上天送俾我嘅一份好好嘅兩周年結婚禮物。雖然遲左幾日先知道,不過3號當天都應該已經係我肚仔度,真慶幸今次大肥豬建議改去食中餐慶祝,如果去左食日本嘢,你都唔好話唔擔心呀!

由依家開始,我一定要好好照顧自己,多啲休息,等小小豬可以平平安安,順順利利咁過左依個時期。

 

CafeMom Tickers

沒有留言:

發佈留言